Sylwester Wojnowski - Refleksje o Rzeczywistości

Polska telewizja jest robiona dla schorowanych seniorów - Niecodziennik - Sylwester Wojnowski - Refleksje o Rzeczywistości

Niecodziennik / Wpis

O problemach


Polska telewizja jest robiona dla schorowanych seniorów

Sylwester Wojnowski


Dodano: 2023-06-25 21:38:09

Refleksja o tym, że w polskiej telewizji ilość reklam stała się nie do zniesienia.

Będąc ostatnio w Polsce na kilka dni, któgoś wieczoru zachciało mi się włączyć telewizje i spędzić godzine bezmyślnie gapiąc się ekran. Niestety, nie przyszło to łatwo. Jak się bardzo szybko okazało, niemal kazdy program, niezależnie od wybranego kanału, przerywany jest w tym kraju blokami reklamowymi. Po zmianie kanału najczęściej trafia się na inny blok reklamowy, często z tymi samymi reklamami.

Reklamy w telewizji to nic nowego, aczkolwiek po ostatnim doświadczeniu nie mogę oprzeć się wrażeniu, że, w porównaniu do tego co pamiętam z przeszłości, długość bloków reklamowych w telewizji uległa znacznemu wydłużeniu. Seria reklam trwająca dziesięć czy piętnaście minut stała się normą. Na domiar złego wiele z tych reklam umieszczana jest po rozpoczęciu programu, czasem w takiej ilości, że film który normalnie da się obejrzeć w 90 minut zmusza do sesji na kanapie, która potrafi trwać 3 godziny!
Kto ma czas na takie marnowanie czasu?

Początkowo, nieświadomy ich długości, probówałem przetrwać te bloki reklamowe, po części z ciekawości jakiego rodzaju produkty reklamodawcy próbują w telewizji dziś w Polsce promować. Okazuje się, że większość z ów produktów to żele na bóle stawów, suplementy diety dla seniorów, tabletki i inne wspomagacze dla tych, którym zdrowie przestało albo właśnie przestaje dopisywać. Po kilku godzinach oglądania podobnej zawartości można dojść do wniosku, że Polska to potęga farmakologiczna.

Przyglądając się produktom reklamowanym podczas programów telewizyjnych, trudno jest nie odnieść wrażenia, że reklamodawcy
dawno doszli do wniosku, że w Polsce teleiwizję ogladają głównie seniorzy z tolerancją na długie bloki reklamowe i problemami zdrowotnymi. Trudno jest mi sobie wyobrazić kogoś innego, kto usiedziałby ten potek reklam co dwadzieścia czy trzydzieści minut. Mnie się to nie udało. Co więcej, po takim doświadczeniu nie mam ochoty probówać kolejny raz. Innymi słowy telewizja w polskim wydaniu dla mnie umarła. Być może czas bardziej docenić BBC gdzie reklam po prostu nie ma!


Etykiety: teliewizj reklama senior suplement diety przesada

Społeczność


Udostępnij

Zareaguj

0 0

Autor


Sylwester Wojnowski

Sylwester Wojnowski jest programistą aplikacji interenetowych i bacznym obserwatorem rzeczywistości aktualnie mieszkającym w Wakefield w Wielkiej Brytanii.


Wpisy

Podobna tematyka


Przeglądaj kategorię O problemach


Polecane


Skupienie na życzliwości w Meta Threads a prawdziwa twarz mediów społecznościowych

Nowa aplikacja Threads od Mety to nic innego jak kontynuacja starego model w nowym opakowaniu.

Z lenistwem nie wygrasz, czyli refleksja o czytaniu i telewizji XXI-go wieku

YouTube może być jedną z przyczyn dlaczego młodzi ludzie tracą chęci do czytania.

Nie dla monopolu, czyli refleksja o wspieraniu konkurencyjności i drobnych przedsiębiorców

Każdy, nawet najmniejszy zakup ma szansę przyczynić się do przywrócenia równowagi na rynku i utrudnienia jego monopolizacji.

Przerwa na reklamę, czyli refleksja o głównym punkcie programu

O tym, że Polacy wystawiani są na ciężką próbę w zakresie liczby reklam przez nadawców telewizji w naszym kraju.

Necorophobic, Google i mop od Viledy, czyli dożywotnia czarna lista korporacji

Miarka się przebrała, czyli korporacje, które zaśmiecają mi zawartość w internecie z pomocą Google znajdą się dożywotnio na mojej czarnej liście zakupowej.

Dyskusja


Bądź pierwszy!

Nikt jeszcze nie zabrał głosu na powyższy temat. Bądź pierwszy!

Rozpocznij dyskusję anonimowo lub jako zalogowany użytkownik i otrzymaj powiadomienia o odpowiedziach na Twoje komentarze.

Dodaj komentarz

Zgoda na Politykę plików cookies.
Szczegóły